Hilde doet het in drie stappen
In drie gesprekken krijgt Hilde Beckers het voor elkaar. In elk gesprek zet haar gesprekspartner een grote stap. En na drie stappen en dus net zo veel gesprekken schudden Hilde en die leidinggevende elkaar de hand. ‘Vanaf hier kan ik het verder zelf wel,’ zegt de leidinggevende, doet zijn jas aan en wandelt via het tuinpad naar zijn auto. Wat zou het toch fijn zijn als meer mensen weet hebben van die drie stappen. Dat gaat gebeuren.
Hilde en Sprinkels hq hebben elkaar helemaal gevonden. Al eerder hielp Laurens van Voorst de begeleidster van teams en van leidinggevenden bij het vaststellen van wat haar nu onderscheidt van al die andere coaches, adviseurs, inspirators en zo meer. En dat is dat Hilde het zakelijk houdt. Geen gewroet in die diepste krochten van de ziel, maar focussen op wat haar cliënten doen en laten. En hoe dat beter en bovenal effectiever kan. Dat ze daarbij ook stevig kennismaakt met de persoon achter dat handelen, spreekt voor zich.
Het is tijd voor de volgende stap. Een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en nog wat andere effectieve communicatiemiddelen. We gaan ze maken. Wie daarop niet kan wachten, doet het voorlopig met de oude site. En zoekt daar naar de contactgegevens van Hilde. Want is de zomer geen uitgelezen periode om te werken aan het verbeteren van de eigen prestaties?